~Pengikut Jaijina~

Wednesday, July 15, 2009

Balik Kampung

dah lame lah tak berblog rasanye..bukan pe cume kepenatan masih terasa sbb minggu lepas aku balik kampung mertua kat KT..cerita ceriti tu mmg bnyak tapi aku malas nak jadi photographer tak bertauliah ni..malas nak keluarkan kamera..

aku balik kampung ni pon sbb buat kenduri dan solat hajat sikit sbb kandungan aku ni dah masuk 7bulan..alhamdulillah, sumenye berjalan lancar seperti yang dirancang..

walaupon semalam aku dah start keje tapi lotih2 badan tak ilang lagik..mood nak buat n3 baru pon takdelah..skang ni pon tgh nak kumpul aura untuk kembali berblog, hikhikhik..

2 yang comei lotte:

alyyani said... [Reply]

patut la lama menghilang, balik kampung ek. takpe lepas da ade mood nak berblogging, post la entry ek. :)

rina balik KT, kuala terengganu eh? jauh tuh! esok kalau da sarat, mau sakit pinggang tuh..

jaijina said... [Reply]

allya: mmg pon allya, haritu balik pon macam nak patah pinggang dibuatnya..