~Pengikut Jaijina~

Thursday, July 2, 2009

on9 shopping lagi

erm, skang ni senang saje nak shopping..hanye servaye dalam internet pehtu pilih aje yang mane berkenan..dah buat payment then korunk akan dapat barang korung tu..ngehX3, just duduk jew kalau nak shopping skang ni..takyah nak gi jenjalan memane..

aku setuju cakap alyyani, mmg senang kalau beli through internet ni..lagipon barang lam internet jarang terdapat di mane2 kedai..

last week aku aku survaye baju baby kat BabyAndKids..aku ske masuk kedai BabyAndKids sbb rege dia berpatutan..jue, daku promote kedai u eh, hehehe..dapatlah aku baby tights 4elai dan 2elai rompers..sgt cute dan comei, aku suke lah..memenuhi citarasa daku..bunyinya macam aku je nak pakai kan, wakakakak..ops, terlebih sudah, wakakaka..






0 yang comei lotte: