~Pengikut Jaijina~

Friday, July 31, 2009

Sungguh Hampeh..

Aku bengang betulah..tak tau nak lepaskan marah kat sape neh..iskhh, berapi bunyinye ni..banyakan bersabar di hari jumaat ni yerk tuan2 & puan2..

Ermmm, nak marah pon tak gune jugak sebab mende dah jadikan..cume aku geram ni kenapalah dorang ni sanggup jual barang yang tak berkualiti lansgung ni?! Tak takut dose ka hah?! Harap barang je santek tapi kualiti macam hampassss..


Kalau tgk pada luaran beg ni mmg santek kan..tapi satu yang aku tak gemor pasal beg ni sebab ini.....


Agak2 bley ke nak pakai kalo macam ni..dorang tak ceking dulu ke seblom nak display kat kedai tu hah?! Aku nak marahlah orang yang cipta reka beg ni, boleh..berbaloikah ini untuk 36 hengget? Lu pikirlah sendiri..

Nilah bahana kalau beli belah kat tuttt..nanti kalo ..... terbace n3 ni mau dia gam aku karang..kalau stakat nak beli barang makan bleh le consider lagi tapi kalo nak beli barang lain2 mintak ampunlah, nyesal aku..


2 yang comei lotte:

alyyani said... [Reply]

alahai sayang nye. ni rina nak bg org ke, nak pakai sendiri. kalau nak pakai sendiri bole tahan lg. tp kalau nak bg org, mmg rugi la kan. beli ktne? anakku?

jaijina said... [Reply]

allya: rina nak pakai sendiri stanby nak salin..rina beli kat mydin..rina beli plak jenis kain kat ankku..