~Pengikut Jaijina~

Friday, July 3, 2009

Pecah sedah..

arrrgghhh, tidak..pecah sudah cawan ini..inilah peberet set cawan aku, hukhukhuk..korunk tau kenapa aku sayang sangat ngan cawan neh..sbb set cawan ni hadiah kahwin aku tau..punyelah sayang nak pakai, baru 1st time aku pakai tau..nmpknye takde rezeki, dah pecah..

aku pakai set cawan neh time abang ipar aku datang tu hari..baru kuar daru kotak tau..so semalam aku nak masukan semula dalam kotaknya..aku ni jenis malas nak ngulang 2,3 kali..so aku tindihkan aje dan cawan2 tersebut dan bawak skali harung ajew..

nak dijadikan cerita, balancing aku sudah sedikit lari daa..so badan aku tersenget skit..maka cawan yang satu ni pun ikut tersenget maka jatuhlah ai..bom ke babom, gitulah lebey kureng bunyinya..oh owh, bile aku tengok cawan itu sudah terbelah dua..time tu baru lah pk, nyesal lak tak bawak skit2 tadik, hukhukhuk..





p/s: the moral of the story, jgn buat keje cincai2 len kali key...


2 yang comei lotte:

jaijina said... [Reply]

owh, my peberet tea set, hukhukhuk..

Intan Inn said... [Reply]

erm samalah ngan intan dulu dapat hadiah kahwin tapi bunga dia warna biru