~Pengikut Jaijina~

Friday, July 2, 2010

trajedi di subuh hari

pagi tadi punyelah liat nak bangun subuh, maklumlah cuaca di luar ketika itu ujannnn, makanya berselubung itu sangat nikmat, ngeeee...tapi ade satu kejadian yg sangat potong stim, menggangu nikmat tidurku..
alkisahnye...anak daru aku tu tgh malam mesti bangun nak susu..dia bangun dalam kul 5.500am gitew..pas dah nyusu sedas 2, tanki pon dah full, kami 2 beranak sambung tido balik..selang 5minit pastu, dia batuk2, aku plak ngan mamainya tepuk2 dada dia..lepas dah 4-5 kali batuk tu tetibe aku terdengar die uweeeeeeeekk..bukak lampu dan tuhhh diaaaa.....

melambak plak atas katil..hamponnnn, jgan pulak anda yg muntah ye, aku takmo bertanggungjawab..

biasanya bentang toto, aku kasik echa tido bawah jek..malam tu plak abah die tido kat hall sebab tengok bola..tp dah nak jadi org cakap tu kan, redho ajelah..alahai, abislah susu yg kamu minum itu..

no camera please!!!

pegi toilet, kasi cuci2 segala, kasi bogel, opsss tidak sebenarnya..hanya berpampers ketika ini..sambil menggeget bende peberetnye itu (echa dah ade bende peberet ye)..kain batik itu pon terkene jugak tau..seb baik ibu dia tak mandi muntah pagi2 tu..

3 yang comei lotte:

cheqna said... [Reply]

salam..
ekekeke
echa..pandai je dia mengganggugugat ketenangan ibunya ye..hehehehe
sabo jela kak oi...

fazilzura said... [Reply]

salam kenalan ..

lor nape muntah tu ?

LYaFRINA said... [Reply]

sama la cam asya awal tahun aritu.. muntoh sokmo bgun tdo.. y xtahan.. time aku siap2 doh.. habis dia sembur atas baju nok g keje.. dia bkn sngaja... budak nok mntah xleh tahan kn.. haritu skali dlm kete... lps tu.. lama2 ok..