~Pengikut Jaijina~

Friday, July 30, 2010

gonyoh jangan tak gonyoh

echa skang ni nak tumbuh lagi gigi bawah, itu yg sampai domam2..so skang ni mmg tgh gatai gusi..asal boleh aje semua nak di tonyoh dalam mulut..ni yang buat omak eh jadi tarzan, dan dan pitching kelaut tinggi..


tengah fokus menonyoh botol obat dalam molot..

kanak2 kat rumah tu jgn tiru aksi ini ye, bahye itu..(pesanan dari penaja)

note: maaf ler bideo boleh post yng kontot2 aje..kalau yg semenet lebeh punye mau sampai subuh esok pon belom sudah upload..lame gile okeh nak uplod..

 

10 yang comei lotte:

miemiey said... [Reply]

hehehe..omak nye jgn jadi tarzan...hehehe...beli mainan yg geget laa riena ..dia gatal gusi tu..mujur tak gigit omaknya...

riena,yg colourful dah ada yg booking...yg purple ok boleh ke riena...?

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

mimiey> aku dah kasi teether tu dia takmo gigit..mak ngan bapakye selalu kene geget ko tahu..

miemiey said... [Reply]

nak tak yg purple ni aku nak book..;)

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

mimiey> okey, boleh..reserve aku yg tu..

miemiey said... [Reply]

riena..aku booking ke mu..tp kena deposit dulu tuk pre order..rm 19.00..kl pre order mmg cam tu kan...aku bg akaun bank aku tp bg email mu...dalam lingkungan 10 hb sampai aku hello balik ke mu..

Suziey Ahmad said... [Reply]

hahahahahahahaha comel..ekkeek:D besela dia nkgaru gusi tu..kekeek:p

♥ Che NamNam ♥ said... [Reply]

belila teether yg senang diyer pegang dan color yg terang....skang kat pasaran dah bermacam jenis ader,macam2 color pilihan lagik...

salam kenal yer..rase cam pestime singgah sini..

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

suziey> kadang mak & paknye pon nak di geget sekali, ekekek..

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

shi3la> kat umah dah ade 2 teether, tp dia jenis tak reti nak masuk mulut ni..

salam kenal juga..nnti kita singgah sana jugak ek ^_^

Ain said... [Reply]

kalau dia takmo teether kasi dia berus gigi baby terus la...

akak dulu kasi sarah berus gigi pureen yang masuk jari tue...

sonot pulak dia memberus gusi yang baru nak tumbuh gigi....