~Pengikut Jaijina~

Wednesday, July 28, 2010

aku dah tak tahan

mane boleh tahan, dah dekat2 sebulan asek dok hidu bau kaki aje, buweeeeeeeekk (sile muntah ijo)..dan semalam adalah kemuncaknye apabila bau yg kuat giler babeng menyebabkan aku terpaksa merempat ke surau..gile ar, kuat tak kuat penangan bau kaki ni..

owwwhh, sudah semestiya bukan bau dari kaki aku yg halus mulus ini tp aku syak ianya datang dari budak belakang aku..skali dia lalu, kerans kejung aku..untuk mengelakan mengesyaki diri sendiri, aku telah menghidu bau kaki aku sendiri..kedengaran macam keji aje kan..tp percayalah, takde bau langsung..

macam mane nak buat ni ye? perlukah aku berterus terang? karang kecik hati budak tu pulak..isk, serba salah dibuatnya..ke nak aku adiahkan budak tu spray kaki? (ape name tah mendalah tu)

pic kredit to makcik google..

jgn kate manusia, kucing bau pon boleh kejong tau..

12 yang comei lotte:

Zaidah said... [Reply]

better bawak budak tu kat tempat yang selesa n bagitau dia tentang bau kaki tu...klu tak dia akan buat tak tahu...kerana baunyer telah mengganggu ketenteraman orang lain..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

zaidah> mungkin agak susah sketlah nak face to face, takut2 boleh mengecilkan hati dia pulak..tp kalau tak cakap dia buat tatau plak..mmg kene berterus terang kalau gini..

LYaFRINA said... [Reply]

YIIHAAAAA....
RINA MU CIUM GANER KAKI MU...
NGEH2... TP ITULA.. KITA NK BGTAU KEBENARAN SERBA SALAHKAN.. TAKUT TERASA HATI LPS TU MULA MJAUH DIRI... X BEST LA G2 KAN... LAKI K PUAN 2???

AKU PON XTAU NK KATER GANER..

***skali bau kaki mu.. hehhehehe

cheqna said... [Reply]

cuba bersemuka
memang kita akan fikir dia terasa hati..tapi demi kebaikan dia..mesti dia dapat terima tu

[-suziey-] said... [Reply]

hahaaah comel:p

idah @mama izzya said... [Reply]

kwang..kwang..
denung bau kaki erk..
disini bau ketiak masham..spvsr production plk tu..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

lya> haha, mane lah kasi tau aku cium gane..masalah budak tu fomfuan, nk kasi tau tu yg serba salah..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

cheqna> betul tu kate cheqna..nmpknye kene bersemuka jugak camni..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

suziey> cat tu mmg comel giler..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

idah> kite ni senasiblah kan, ahaks..

kmieja said... [Reply]

hikhikhikikkk....adehhh rina....nak tergelak....tp kesiannn kat rina yg menghadapinya....pengsan bau kaki...macamana pakai kasut blh bau...biasanya bila bukak kasut br baukan?...nie kira terlampau dah kebauannya.....

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

kak mieja> hukhuk, mmg kesian kak..bukan saye je yg bau, org len pon ade bau jugak..ni dia pakai seliper aje, camne tu?