~Pengikut Jaijina~

Wednesday, July 21, 2010

doyan dah jadi pengat

sane sini org cibok memperkatakan pasal si raja buah, sape lagi kalau bukan dorian..pegi belog si anu, cite pasal dorian, pegi belog si temah n3 pasal dorian..bak kate mane2 ade je dorian ni..aku pon ade jugak cite pasal dorian ni (nak jugakkkkkkkk kan)..

tapi dorian dah menjadi pengat sudaaa..jgn memain, pengat bukan sebarang pengat..pengat hasil air tangan kaki laki aku, ngeeeee..si binik tau melantak haje..sbb si laki teringin sngt nak makan pengat + pulut..makanya dia mengsearch google carik resepi..binik haremm, resepi nak buat pengat pon tak gheti..balik beli bahan2, sampai umah terus pakai topi chef wan..tukar status sudaaa, ahaks..

pengat + dorian + pulut..

cakap bnyak pon tak gune..si binik dengan pelahap, tak toleh kiri kanan dah..sedappppppp..

even simple dimple tapi for 1st trial not bad lorrr..nanti kalau beli dorian lagik boleh buat lagi..kali ni si binik pulak nak cuba try test tunjuk skill plak, hehehehe..

7 yang comei lotte:

miemiey said... [Reply]

tak leh jadik nie..kena belajar gak riena....meh sini bak sikit nak rasa air tgn lelaki...hehehe...

cheqna said... [Reply]

memang besh.....
cheqna suka makan duyan sama pulut sama santan sama gula sama nisan(gula melaka)
mahsyuuukkkkk

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

mimiey> hahaha, mimie ko serch kat gogle, bnayk resepi..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

cheqna> masyukkkkkkkkkkk kan cheqna..org tgg panggil santan + gule merah ye?

Ain said... [Reply]

memang tak bulehhhh tahannn....

nak jugakkkkkkkkkkk.....

huhuhu....

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

ain> hehehe, silelah kak in, jemput2..lupe plak nak offer tadik, hehehehe..

[-suziey-] said... [Reply]

iskkk melelh air liuq dh ni..sedapnya...sgt suka pengat duyan..eh kt panggil serawa duyan la..