~Pengikut Jaijina~

Monday, July 26, 2010

10 bulan sudah

pejam celik-pejam celik, dah menginjak 10 bulan anak dara aku tu, alhamdulillah..semakin bnyak akalnya dan semakin bijak, ehehehe..25.07.10 genaplah anak dara aku tu 10 bulan..

1. dah tau nak nak buat muke klaka macam tu..kalau aku buat2 marah, pandai je dia nak buat muke macam tu..mmg tak jadi marah ler..
2. aku dah mule kasi dia makan biskut, tp sket2 ajelah ye..kene awas bile dia makan, tkut jugak kalau2 tercekik..

kalau bab ini toksah cakap cakapler, mmg no 1..silap aribulan boleh jadi ratu air mata..

die berkenan sangat dengan laptop abah die..
"lihat lah donia"

ahaha, abah terpaksa beghebut dgn anaknya..nmpk gaye macam si bapak terpaksa beralah, hikhik..

tataulah nurun sape ni..mak & pak dia mmg takde khazanah bantal busyuk ye..

tima naek kete mesti nak pegang stereng..same naek ngan abah, kadang2 beghebut 2 branak tu..

yg penting ratu kirai..tak dan 10 minit ngemasnya, dah sepa balik..

nota untu anak dara ku : seandainya kamu membaca n3 ini di masa akan datang, ibu mau kamu tau yg ibu sentiasa mendoakan yg terbaik untuk anak ibu..setiap selesai solat ibu akan mendoakan supaya kamu terpelihara dari perkara perkara buruk..ibu nak kamu menjadi insan yg cemerlang, gemilang & terbilang, ahaks..

9 yang comei lotte:

miemiey said... [Reply]

cedey aku bca note tu..mudahan ank kita berjaya dunia akhirat kan riena...
cimey anok mu makin pth laa...suka dgn telatah ank2 kan..yg membesar..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

mimiey> tu nota untuk dia bace esok2..bia dia tahu yg kite ni sentiasa mendoakan untuk anak2, hukhuk..emo ke note aku tu mimiey?

Anonymous said... [Reply]

paling cute masa menagis..sedih ajer anti tengok dia

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

anonymous> perkara peberet dia tu, slalu je buat macam tu..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
Zaidah said... [Reply]

bebudak kecik klu nangis comel n cute...tapio hatipun turut sedih...

mamalieyna said... [Reply]

happy 10th month anak dara! hehe...makin pnjg akalnye tu mmg sure!

makin byk cabaran dlm membesarkan anak dara kan..^_^

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

zaidah> kalau dia nanges camtu mak dia pon nanges jugak, hukhuk..sbb tak terlayan kerenah dak kecik tu..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

mamalieyna> thanks akak..betul anak dare nilah susah nak besarkan..kene didik bebtul nnti..