~Pengikut Jaijina~

Friday, July 23, 2010

echa nak join kontes ni..

bismillahhirahmannirahim..
saje je aku nak join contest..sekadar mencuba nasib sajorks..manelah tau, untung2 menang kan..kalau tak menang takde hal punye..nak join contest bukan kene bayar pon kan..

cume aku tak tau nak nak bubuh gamba mane satu ni? korang boleh kasi idea tak? ngeh ngeh ngeh..


kalau korang nak join ini contest pon boleh, klik kat sini, dianjurkan oleh suziey..syarat2 dan terma korang boleh cek kat situ ye..jom join beramai-ramai jom..



6 yang comei lotte:

miemiey said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
miemiey said... [Reply]

contest tuk aksi apa ni riena..aksi mkn ke...mi pon dh lama tak join kontest..huhuhu..pic yg ke 2 yg plg besar chantekkkkk.....gud luck yee;)

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

thanks mimiey..kontest ni untuk gamba anak2 yg tgh makan..jom join miey..

mamalieyna said... [Reply]

kalau tuk cute n funny, pic no1 sesuaiii....^_^..selamat mencuba..akak pun tgh dok godek2 lg piccas..hehe..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

mamalieyna> thanks akak..gud luck to akak & ayep jugak ye..

LYaFRINA said... [Reply]

rina.. pic.isya isap jari tu.. cuup sesuai n menarik...sukanya!!!

nok soh asya wk g2..kih..kih..kih...