~Pengikut Jaijina~

Tuesday, February 22, 2011

mari kite lihat siapa yang kena?!

inilah saat² yg di tunggu..
pemenang telah pon di temui..
dalam ramai² tu, hanya sorang saje yg dapat meneka dengan tepat lagi hebat, ekekeke..



cakap bnyak pon buat abihkan airliuq aje kan..
korang pon dah boleh lihat sape yg bertuah itu bukan..
so kepada tuan empunya badan iaitu cik mot, silelah emailakan detail² peribadi anda untuk proses pengeposan hadiah..
silelah emailkan ke jaijina@yahoo.com..

hadiah akan di pos esok atau luse..
pada yg tak berjaya, sile cuba lagi di lain teka teki, teka tekuk ok..
key chain & FM masih ade lagi untuk korang..

9 yang comei lotte:

eima said... [Reply]

wahh cik menang la .. tahniah

cikmOt said... [Reply]

eh macam tak caya jek...
penat dah gosok2 mata ni...hehehe...
mekasih ye...ti saya emailkan nama dan segalanya...hehehe...

cheqna said... [Reply]

kak..
sampai skang cheqna masih menunggu hadiah dari akak..
huhuhuhuhuhu

Zur@ZaRi said... [Reply]

tahniah!!!

Jom Join: "Posing With Ur Love One - Giveaway"

Rugi tak beli?: "Tikar Getah Kanak-Kanak"

mamalieyna said... [Reply]

alooor tak sempat nak teka la..wu...tahniah cok Mot! ^_^

mummy_ayu said... [Reply]

ala..dah rasa nak teka jam dah..kononnye..apa pun tahniah!!

mummy_ayu said... [Reply]

ala..dah rasa nak teka jam dah..kononnye..apa pun tahniah!!

zahidah dihaz said... [Reply]

tak tau pun pasal ni?? tahniah untuk pemenang...


New Entry: Keputusan SPM 2010

AngahSayang2314 said... [Reply]

alamak nama angah pun kuar gak ke?? hahaha salah yerrrrr