~Pengikut Jaijina~

Thursday, February 24, 2011

echa punye motor

balik kg hari tu, echa dapat pezent dari tokwan die..
dapat motor gitu..
susah payah jek tokwan belikan..

jangan memain, HARA davision lagi..

bile dah sampai rumah, ntah ape peel ntah, dia tanak naik pulak..
mase kat kedai, suruh test drive sampai tanak turun..
tapi kene tunggu besar sikitlah, sebab kaki terkapai² lagi nak kayuh..


7 yang comei lotte:

Zaidah said... [Reply]

echa ade lesen tak nak bawak moto tu...hehehe

AngahSayang2314 said... [Reply]

biasa budak kalau kat kedai memang macam tue nak kan sesuatu barang tapi bila dah beli ermm entah la..angah dah kena dah...

Fieza said... [Reply]

come motor echa..tunggu sikit masa lagi dah sampai kaki naik la dia

mummy_ayu said... [Reply]

kids memang mcm tu..nanti lama2 sikit dia naik la tu..
wah..echa dah ada motor.leh la tumpang nie..

eima said... [Reply]

sebijik Fahim punya
aku beli harga RM56 kat padang besar ... dah lama dah motor tuh bulan3 ni setahun la

siti nurkhijah said... [Reply]

cantik la... warna pun menarik, cam nak p carik 1 utk nureen.

mamalieyna said... [Reply]

weeeii cunlah...abah arif kedekut tkmo belikan..dh tgk moto gini,hu~ tp ringan kan..so hati2 echa ye..