~Pengikut Jaijina~

Monday, February 28, 2011

kau bikin aku panas aje..

hangin tak ko (n3 hangin saje je kan)..
aku dah perati no ni lame dah..
dok bergatal sangat nak berkapel gamaknye..
dah lime nam kali dok sms aku..
makin aku diam, makin kau pulak naik lemak ye..

ade satu malam tu, kul 2am dok sms aku lagi..
nasib baik 2,2 tido mati..kalau le laki aku bace, mmg dia kate aku ade sekendel..
mmg kat situ jugak aku makan tapak kaki..

msg yang same dari memula, sampai skang..
ni msg terakhir punye..
aku dapat hari sabtu..

aku reply..
dah tak reti bahse ke, kalau org tak reply tu maknenye org bolayan lah..
mmg keje budak tak makyih la gini..
|
|
|
|
|
|

ni mmg dah tahap hanginlah ni..
kalau ko berhye hye jugak, mmg taulah aku nak bahasekan ko camne..

ini keje budak tak cukup umur lah ni..
tak pon budak tak sunat lagi..

9 yang comei lotte:

liyana said... [Reply]

wak lu... hehe tak tahan tgk :D

cikmOt said... [Reply]

sajer nak nyakat rina kut...hehehe

Zaidah said... [Reply]

mcam nak lempang aje budak yang tak sunat tu...klu dilayan lagilah menjadik...

bonda dadif aka akish said... [Reply]

ahahahhaha..

amek ko skali kene waklu...


ahahahah

=D

zahidah dihaz said... [Reply]

tension kalau dapat msg dari orang yang tak dikenal pastu bila tanya nama tak nak bagitahu....memang bikin panas...


New Entry: Mari belajar mewarna

mamalieyna said... [Reply]

hissh...takdo kejo betoi! huu~

✿ etiey erywan ✿ said... [Reply]

hahhaha.. gatal tak kena tempat kan|!boleh sesuka hati msg org..

Sricahaya said... [Reply]

penah gak jadi cam ni..malas nak layan, org tu pun ckp yg bkn2..sudahnya sy call maxis, suh blok no org tu..konon2 nak blok no kita sendiri sbb hlg..ha..pandan muka..hahaha

Dilla Ady said... [Reply]

hahahha..konpem bebudak nih...ape lagi suh la laki sound...