~Pengikut Jaijina~

Friday, January 29, 2010

Keje gilo


jgn salah paham ye kowang, ni bukan aksi nak bunuh diri atau aksi stunt dalam filem tu..tapi ni aksi cari NAHAS namanye..

akcely depan opis aku ni dowang tgh renovate bangunan hotel..so skang ni dalam proses renovation bagai..cume aksi dalam gamba tersebut macam memang membahayakan..aku tgok langsung takde septy..mungkin dowang ni tak penah dgr ungkapan SAFETY FIRST gamaknye..tu yg semberono je buat keje tanpa gune alatan keselamatan..kang kalu dah jatuh satu hal leeer pulak..NGERI aku..

bukan nak jahat mulot ye tapi MALANG TIDAK BERBAU..gilos lah dorang ni..


4 yang comei lotte:

Miss Q said... [Reply]

Dapat dek orang safety ni memang masak laa

Armyrule said... [Reply]

mmg kjo gilo..bahaya tu...

Az Rina said... [Reply]

miss Q> lantak, biau padan muke dowang..

Armyrule> tulah sal..bahayo gilo..

alyyani said... [Reply]

ish, takde safety langsung tu. kalau jadi apa2. bukan dia yg disalahkan... contractor yg kena. bahaya betul!