~Pengikut Jaijina~

Monday, January 18, 2010

Cumei bertudung

lahai, cumeinye budak ni bile kai tudung..nilah aktiviti aku ngan isya bile hubby takde..saje je nak melaramkan isya kai tudung..tak bleh duk diam bile kai tudung, abis ditarik tariknye tudung tu..mungkin rimas agaknye kot..

hari ni aku memang malas nak tulis panjang2..hati ku keciwa lagi..biarlah dgn gamba ini dapat merawa sedikit luka yang merekah..apakah??!! biarlah rahsia..

** nanti dah besa isya kai tudung ek, bia tutup aurat gitew **


7 yang comei lotte:

NurShahFamily said... [Reply]

ye la tomeiiiiii sgt.... best ada bb gurl leh join melaram hehehhe...

miemiey said... [Reply]

anak sapa ni comey..bagus laa riena didik ank awl2 pakai tudng,,nnti dia akan terbiasa...

miemiey said... [Reply]

makin cerah isya sekarang ni...ni mesti mak dia oakai fairlovely kat isya..hehehe...

Az Rina said... [Reply]

nur> tulah, kalo bb gurl ni memang nak melaramkan die ajelah kejenye..

miey> betulx3..

hahaha, bukan fairanlovely, isya mandi aku kasi gonyoh..

oYa said... [Reply]

tomelrnyer geram tgk pp muachhhhhhhhh sampai lobam

Ain said... [Reply]

comellnya....

akak pun suka tengok budak kecik pakai tudung....

Az Rina said... [Reply]

oya> merah sudah pipi anak aku ko geget..

ain> kecik2 ni cumeilah kak ain, heheh..