~Pengikut Jaijina~

Wednesday, January 13, 2010

isya dah pandai........

pejam celik, pejam celik dah nak masuk 4 bulan dah anak dare aku tu..terase macam baru lagik menahan sakit nak bersalinkan isya waktu dalam labour room (feelinglah puloks)..

skang ni aku perati yg isya ni dah pandai nak main bubbling..habis meleleh air liuq die then baju dah tentulah basah..kalo kat umah aku kene pakaikan die bip sbb slalu sgt baju die basah..mak aku cakap kalau bayi suke main air liuq ni, die nak bercakap..iyerlahtu, isya nak bercakap agaknye..


nak memulakan main bubbling..

** pagi tadi nak pegi keje isya buat perangai, takmo minum susu..adehhhhh **


3 yang comei lotte:

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said... [Reply]

erm.. pasal bubbling, iman pun suka bubbling masa bayi dulu.. patutlah ramai kata dia nie suka cakap dan banyak mulut.. nak bercakap rupanya..

juliatie said... [Reply]

tpi kan na,klu bb sku main bubbling,org2 tue ckp nnti rambut ibunyer akn gugur..huhu....

Az Rina said... [Reply]

jue> agaknye nanti isya bnyak cakap lah tu kan, heheheh..

yati> iye ke, rambut aku mmg dah gugur dah nie..