~Pengikut Jaijina~

Saturday, January 16, 2010

Sabtu yang boring

hari ni hari sabtu, hari cuti..hari sepatutnya hubby, aku & isya dok relax kat umah..then petang plak kuar jenjalan puloks..tapi tidak untuk weekend ni, uwaa uwaa..knapa kah?

sebabnye hubby aku kerja..kolej die buat lawatan ke Alor Setar untuk students dan instructor pon kene pegi..so kire kene keje jugaklah tu kan kan kan..
so tinggalah aku ber2 sajor dengan isya, boring tul..disaat n3 ini dibuat isya baru je tido sbb awal2 lagi kul 7am dia dah bangun..jadi untuk menghilangkan kebosanan yang melanda aku bercintalah depan lappy hubby pepagi ni..padahal keje melambak sedia menanti, huk huk huk..biasalah nilah yg dinamakan mencari ilham (banyaklah ko punye ilham) dulu seblom buat keje, heheheh..

perot pon macam lapaq je..ermm, patotlah pon aku blom brekpes agi daaaa..pehni nak goreng nugget, nak goreng kentang, nak goreng itu, nak goreng ini, blah blah blah blah blah..............

0 yang comei lotte: