~Pengikut Jaijina~

Tuesday, January 19, 2010

Surau

Alhamdulillah, akhirnya permintaan untuk mengadakan sebuah surau kat opis terlaksana jua..kalau dulu time nak semayang kene pegi kat masjid berdekatan, tapi sekarang tidak lagi..jadi asyiknye masuk lambat jek time waktu rehat..

walaupon boss aku ni orang cine tapi die memahami budaya org melayu..seblom ni memang takde bilik kosong yang nak dijadikan surau..tapi setelah en boss menambah sebuah lagi bangunan, jadi aderlah sebuah bilik kecil untuk di jadikan surau..walau pon kecik tapi cukup selesa untuk bersolat, aircond lagi tu..ape yang penting aku leh menjalankan aktiviti mengepam aku dengan tenang..

ini bukan gambaran sebenar surau yang aku maksudkan ye..ni gamba surau aku pinjam kat blog sape tah, heheheh..nanti aku pulangkan semula..

** jadi skang ni dah buleh selesaikan masalah aku yg mane aku tak payah nak kejar mase waktu asar kat umah, leh aje solat kat opis..dah jimat mase tu kan **

0 yang comei lotte: