~Pengikut Jaijina~

Tuesday, January 26, 2010

Tag Gay or Less

tag dari Oya aloya..

Adakah anda rasa anda hot?
ermm, jap nak pikir sekejap..maybe not maybe yap..

upload gambar kegemaran anda
cite pasal gambar berkenaan

mereka dalam ini gambar adalah kechentaan ku..tanpa mereka sapelah aku..love both of u..

bila kali terakhir anda makan pizza?
besday adik aku..bulan 11 taun lepas, mase tu aku dalam pantang..

lagu terakhir anda dengar
cari jodoh by Wali band..aku kok suke banget same lagi ini, ngeh ngeh ngeh..

ape anda buat selain menyelesaikan tag ini
buat pandai, ngeh ngeh ngeh..

selain nama sendiri anda dipanggil name ape?
a.l.o.n.g- name ini dipanggil oleh family sbb aku anak sulong
a.y.an.g- of cozlah cik abang yg panggil dgn name ini
k.a.k y.i.e.n-sepupu sepapat & makcik pakcik belah ayah aku

tag lagi 8 orang
1. yatie
2. zak
3. nur
4. intan
5. allya
6. kak ain
7. jue
8. kak aina

siapakah orang no 1 kepada anda
dia adalah besh fren aku mase bujangan dulu..dielah fren aku mase jadi minah scoot, hehehe (teringat zaman mude2lah pulak)

kata sesuatu kepada orang no 5
smoge slamat bersalin untuk 2nd baby ye..hope everything will be fine..

no 3 ada hubungan dengan siapa
mestilah dengan ibu dan bapa die..kan kan kan..

bagaimana pula dengan no 4
aku bnyak share info pasal bf sama die..maklumlah, aku ni budak baru blaja..

pesanan kepada org no 6
chaiyok chaiyok chaiyok!!

kata kata cinta untuk no 2
hanya cinta kepadaNya yg kekal abadi..she is now preggy for 3rd one..

adakah no 7 & 8 punye persamaan
meraka adalah seorang ibu dan mempunyai anak yang cute & cumei

berikan 5 yang anda tahu tantang orang yg men`tag anda
-dia baru je menyambut ulang tahun yang ke tetttt semalam (25 jan)
-classmate mase kami skolah menengah
-happy go lucky person & otak gile2 punyo
-punyai 2 org anak yg cute bernama darwisya & darwish
-dia punye tag line ‘Ade aku Kesah” cak cak cak..

persamaan antara kambing dan lembu
ade 4 kaki..betul hape?!

adakah anda tahu si razmann itu sengal
razman mane lak ni? dak opis aku ke? nape die ade dalam ini gambar?!!

gay or less
ape ke menatang ni? tak paham makcik tak paham!!


7 yang comei lotte:

oYa said... [Reply]

hahahaha jawapan yang memuaskan i like..n tankayu coz berjayaaaaaaaaaaaaa hahahahah

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

hahahah, ko jugak yag tag aku kan..haruslah jawapan aku macam UP ko sket, ngeh ngeh..

Mrs. Simplicity said... [Reply]

tq rina! alya buat ye. tp rasanye kena tag gak dengan lya. tp alya buat gak ye :D

Ain said... [Reply]

homework diterima...

dah siap nanti dapat upah tak? hahaha....

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

allya> hehehe, macam keje skulah lak kan..

kak ain> hehehe, mesti ade..eskem pop 5 batang, ok tak?

miemiey said... [Reply]

wah..ganas mu dalam pantang mkn pizzaa...tgk isya besor ketgi pizzaa dihujung jari tiap2 hari.....zak..aku dah tag ke dia..aku tau dia tu mabuk sekarang mesti malas daa nak buat...

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

miey> tulah sal, anak aku kekgi hantu western food lak, hehehe..

biarkan zak, aku saje je tag die tu..