~Pengikut Jaijina~

Wednesday, January 13, 2010

aku dah bosan

jeng jeng jeng, bosan apakah? dah macam mama bosan lak..actually, aku macam dah busan jek ngan templates aku ni..rase macam nak tukau je tapi malaslah puloks, leceh ah..kalau nak tukau templates tu dah tentu tentulah macam2 prosedur die ndaknye, kose akak..

nantilah bile ade kelapangan akan aku mekober blog ni, kasi tachap skek..nak tukau umah baru ni memerlukan ketenangan dan kesabaran yg tinggi, eceh eceh..korang ade idea tak mane nak cari kapet baru untuk umah aku ni??!! jgn cakap ngan aku soh cari kat kedai To` Seh Pak Arab keh!

3 yang comei lotte:

Anonymous said... [Reply]

WEY...CAM PERLI JE CARI KARPET KAT TOKSHEIKH...APE DAAAAAA.....MU G JE CARI MANE2...ADE NYER..KENA RAJIN GODEK2...

oYa said... [Reply]

huuuuu umah br azam br seh

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

yati> hukhukhuk, nak cari tulah becinte..

oya> semangat pon kene baru jugak..