~Pengikut Jaijina~

Tuesday, February 2, 2010

Terjumpe motor

yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh..malas je nak keje pas 3hari cuti..nak tido sepanjang hari je, bole?? mau pitam kalu tido sepanjang hari..

sepanjang 3 hari bercuti takde bnyak aktiviti yang aku buat sebabnye sabtu & ahad hubby aku keje..gilo keje ke hape hubby aku ni..untuk tidak memboringkan diri jadi target aku adalah untuk kasi clean & clear seluruh rumah..

jadi permulaanya aku bermula dari bilik stor..masuk2 aje memang ketas2 dah bersepah sampai kedepan pintu, poning makcik seb baek tak pitam,hehehe..tu adalaha hasil keje hubby aku sbb ketas2 dlam kotak habis die punggahnye..

kalu aku upload gamba stor aku mau korang pon pitam..jadi aku tanak bertanggungjawab kalu korang masok sepital..

bile tangok ini lagilah aku pening..tak tau nak kemas yg mane satu dulu, huwaaaa..

nilah barang2 yg hubby aku biarkan sepah2..aku kalo bab2 sepanar bagai tak kose aku nak ngemasnye..nanti kalu miss 1 nanti aku jugak yg kene..jadi biarlah tuan punye diri yg kemas sendiri..kalu hilang biar dia marah diri sendiri..

barang ni korang nak tau untuk hape?? untuk ini..................


konon hubby aku nak kasik repair ini skuterlah..skuter ni boss dia yg kasik sbb dah bnyak sgt tak tau nak buat ape gamaknye..penyudahnye, tersadai kat dalam stor ni..aku tgok hari tu sampai sengah hari dok godek skuter ni, tapi jgn kate nak begerak bunyi motor pon tadek dgar, hahahaha..

** time ngemas ni aku ade jumpe lagi beberape barang yg masih baru lagik..punyelah lame sampai aku pon dah tak brape nak ingat..macam carik harte karun lak dah **

9 yang comei lotte:

ainazliena said... [Reply]

meh kemas uma kak aina plak..

Ain said... [Reply]

orang lelaki mmg camtu kan, kejap jer kita kemas, alih2 tengok dorang dah sepahkan...huhuhu...

rina, datang la rumah akak, boleh tolong kemas stor akak plak...

mamaarifakeemaisy said... [Reply]

hehe..sesekali ngemas, jumpa sume harta karun eh! comei skuter tuee ^_^

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

kak aina> nak kemas leh tapi kene ade upah lah, hehehe..

kak ain> nak tulun kemas stor akak? kasi sepah buleh leh..nanti dak isya kasi tulun kemas(sepah) jugak..

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

mamalieyna> tulah sal, seb baek tak jumpe cik ti pasal dah semak sgt..cumei pon buat pusake, hehehe..

Mrs. Simplicity said... [Reply]

uik, rina, skuter tu tuk org besar ke org kecik? comel je.. kemas2 bole jumpa skuter lak. heheh..

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

allya> skuter tuk org dewasa tu..nnti nak turunkan ke isya lak, hehehe..

Rizziela said... [Reply]

rajinnyer mengemas...

saya ni malas nak mengemas...semua berhabuk...kalau kemas gak..mau seminggu semput..

last2 caling2 indon minta datang rumah..kasi cuci ini rumah

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

rizziela> ngemas pon sbb dah berserabut sgt, heheheh..

igt nak caling2 indon gak tp hubby cakap baru anak 1, huhuhu..