~Pengikut Jaijina~

Wednesday, March 9, 2011

pingsan

adeh adeh, tulun, tulun..
ini baru anak sorang..
nanti dah ade geng tolong sepah²kan, mau tercabot rambot aku dibuatnye..

keadaan hall..
bersepah dengan lego² dan menan beliau..
kuar² dari bilik aje, macam nak tercabot jantung tgok rumah tonggang langgang..
yg aku nak marah tu, bapa beliau pon bersengkokol dalam ini kejadian..
sabo ajelah aku dg bape beliau ini..

keadaan di dapur pulek..
kat dapur pulak bersepah dengan FM aku..
aku dah letak setinggi² fridge pon boleh jatuh sampai ke bawah..
ini tak lain tak bukan, bapa beliau jugaklah yg punye angkara..
nanti bile tgok anak tu terjinjit² nak capai FM, dia dgn rase tak bersalah, turunkan FM tu sikit²..
lagi kene bersabar dengan bapak beliau, ishk ishk..

selagi kekanak tu tak tido lagi, aku mmg tak kose nak ngemas²..
aku biarkan aje, biar rumah sesepah gini, baru nmpk seni, iye dak? hahahahaha

nota: nasiblah rumah sekangkang semut aje..

15 yang comei lotte:

alyyani said... [Reply]

hari2 mmg rumah lintang pukang. betul2 mmg kena tunggu diorg tido baru kemas. kadang tak kemas pun bia je. huhu..

Zue AnnaLeeya said... [Reply]

haishhh... umah akak dah biasa berseni gitu rina... kene sabo jerkla... tp time ilang sabo tuh, akak akan bertuko jadik tazan betina... hahaha...

Golden Rose said... [Reply]

biasala tu...lani dah ajar amzar kemaskan sendiri brg2 dia b4 tido...tak kuasa sha nak kemas2 ni

Hidayah said... [Reply]

hehehe umah cuma akan kemas time malam je..pagi2 buta dia da stat sepahkan balik huhu

BIONIC WOMEN said... [Reply]

Ank kita plak, bilik dia ni, xtau berapa kali sehari nak kena kemas...masuk jer bersepah, masuk jer bersepah dgn lego2 itu ler...

pastuh depan tv, sambil tengok tv sambil main, pastu bersepah gitu jer..huhu...

MamaYatie said... [Reply]

besalah..budak2..ayat Mama " sapa nak susu sila kemas mainan dulu!" keke..tp effectived!

AngahSayang2314 said... [Reply]

letihkan bila anak sepahkan umah angah mop rumah 1 hari 3-4 kali kadang tue rasa nak patanh pinggang...apa yg bole bersabar yo lah.... kalau tak ada dia tak meriah lak umah tul tak???

mummy2k said... [Reply]

erm..anak2 saya sorry la lepas sepah nk kemas...teruna la katakan..

chugie said... [Reply]

ekekek sabo je lah ye rina.. dugaan ibu ngandung ni.. jangan marah2 k!

Dilla Ady said... [Reply]

same la rina..umah macam tongkang pecah gak...sib baik la hubby dilla tu cepat jek nk mengemas..kalu dilla, tunggu dak acha da tido gak baru mengemas..tak koser nk kemas byk2 kali..

gee ryder said... [Reply]

hahaha sabor jela..tunggu kuar sorang lagi nanti camne

Fieza79 said... [Reply]

hehee sabo je la...sepah rumah la mcm ni..haipp..hehe

tgu rina...nk dtg sorang lg tuu...konfem lg tmbh meriah umah bersepah hahaa...

mama_umar_maryam said... [Reply]

klu combine dgn umah aku blh jadi sarkas nih,hahahaha

Sham said... [Reply]

salam kenal...

standardla tu...saya ni hari2 terpijak keta,lori macam2 mainan...nasib baik anak sendiri...kalau tidak rasa nak pijak2 je dianya...huhu...

mamalieyna said... [Reply]

ekeke..semut pun ada kangkang eh..hee..

aduyaii..tak dapek nak nolong kalau si bapaknye bersekongkol..hee..

takpe seni namanya kan..hee~