~Pengikut Jaijina~

Friday, March 4, 2011

cubaan memasukan diri ke dalam bakul

ini hobi terbaru si echa..
seboleh² nak memboloskan diri dia tembam tu ke dalam bakul yg comel itu..
jgn kate bakul kecik tuek ni, bakul kain aku pon di haruknye jugak..
sedangkan kain yg dah berhari² di pandang sepi dalam bakul tu, berani² dia dok sesepahkannya..
ape²lah nak, bak kate omputeh, time to explore, tak gitu..

magic tak bu?
echa boleh masuk bakul yg kecik ni hah..


tak cukup dengan itu, dia angkut sekali dengan beber nya di alam fantasi tu..
"kamu tau tak, bakul tu ibu ketak buku² kamu yg kamu bacelah sangat tu tau"

note: sile abaikan rambut beliau yg serabai itu..ginilah rupe beliau setelah aku amik dari taska, mmg takde yg semenggah..

11 yang comei lotte:

♥ Mrs.Eady ♥ said... [Reply]

sgttt la sweeettt...:)

zahidah dihaz said... [Reply]

comelnya main dalam bakul...hehehhe


New Entry: [Ryoya Lucky Draw

liyana said... [Reply]

die lepas keluar x?
mcm adik sy dulu masuk pandai keluar x pandai. pastu bantai melalak.hehe

mummy_ayu said... [Reply]

kids memang suka main dlm bakul kan..
comel jer..

mamalieyna said... [Reply]

hehe...comel je kamo wat gitu echa..hee...~

Dilla Ady said... [Reply]

alolololoolo...chumelnye die!

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply]

ekekek..
molek plok bakul yg echa duduk..
leh wat hantaran plak echa.. hihihi.. =)

Zur@ZaRi said... [Reply]

maner muat nak masuk sekali ngn beber... hehehe.. tomey jer!

mama_umar_maryam said... [Reply]

mmg bakul angkat kain,bakul buah sumer jenis bakul kt umah ni dikojekan dek budak2 nih,tinggi imaginasi budak2 ;)

MamaYatie said... [Reply]

kekee..comey jer echa duk dlm bakul come jugak..mysara pun suka duk dlm bakul laundry..time mama nak lipat kain, dituangnya semua kain atas lantai..huhu

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply]

eh mairapun ada bakul serupa gitu.ada roda kat bawahkan?beli kat kota bahru kelantan.satu set ngan tilam kecik tok tido