~Pengikut Jaijina~

Friday, June 11, 2010

Rembatan kencang di Nilai 3

tajuk memang dasat ar..mentang2lah demam world cup skang ni jadi ayat2 pon kenalah ala2 bermaen bola jugek, ngeeee..

adess ler, ni lagi satu n3 basi..last week kami balik kajang, then pegi dengkil sbb kakak ipar aku akan menunaikan umrah (dah pegi pon)..alhamdulillah, sempat jugak ye dia buat umrah mude2 ni..kakak ipar aku pegi dengan FIL die..

jadi seblom berangkat tu haruslah kakak ipar aku ni nak sopping mane yg patut..udah dengkil dekat benor dgn nilai makanya kami buat lawatan cek kiah ke sana..hubby aku lak kasi green light lagi..mimpi apakah laki aku ni? slalunye nak ajak bejalan kemain susah..


tgok ape tu bang?
ade ke yang berkenan nak blikan untuk ayang? ngeeee..
takde makne..sudah, jgn verangan :(


nilah hasil rembatan kami..

yg lawaknye tokei kedai tu blom lambak lagi aku dah dok punggah dalam guni..cari punye cari akhirnye jumpe yg berkanan di hati (fresh from the oven)..tokei tu pening kepla tgok aku dok punggah kasut2 dia dalam guni, aiyakk..

note : giler ko nengok kain2 pasang dok bergantungan macam keliwon..ikut napsu tu mmg dah rembat kasi kencang, wakaka..

4 yang comei lotte:

Suziey Ahmad said... [Reply]

salam...umur ank bape?kalu xckp setahun xpe tunggu season 3..yg tu open dr lahir hingga 5 tahun... :)

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

alaa, anak saya baru 8bulan sengah..tak bleh join lah ni ek?!
akan ade seasson 3 ye? harus join ni ^_^

LYaFRINA said... [Reply]

heheheheheheeee...
wohhh kencang mu rina..
eee..kalo aku tgk kain mmg giler laa.. tp kalo xdop seng.,. jamu mata j la..nok wak guaner...

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

LYaFRINA> skali skala jek lya..

aku pasal dah bnyak dah kain pasang, kalau tak aku borong sakan gak lye, ngeeeeee..