~Pengikut Jaijina~

Thursday, June 17, 2010

mengapa kamu bersedih?

ni kisah anak dare aku yg sorang tu..kalau dia punye hangin baek punyeeee mmg senyum sokmo bak kate org tranung..tp datang angin kus kus die tu ya ampunnnnn, menguji betul..buat perangai sungguh kamu ye isya..

asal2 buat perangai je mesti waktu kemuncak..waktu kemuncak tu time aku siap2 nak pegi keje dengan time maghrib..the problem is isya ni tanak sangat dengan abahnye..dia kan asal tak nampak batang idong aku mesti maraung sampai satu block E buleh dgr sore dia yg nyaring tu..kadang2 sampai aku solat maghrib pon terkocoh dek kerna suara dia dah bergama satu alam, adessss..

kalau tengah nanges2 abahnye dukung, tak jalan..makin kuat meraung adelah..dia kalau buleh waktu2 macam tu nak aku ade depan mate, kalau takde siaplah..

"saya sangat sedih ni tau.."

makin kuat tangisanya..marah sbb aku tanak dukung die..

kalau kat taska pon macam tu jugak..dia nak kene baby sitter ade seblah die..BS die cakap nak pegi toilet pon isya nak ngikut..

note : hope anak ibu baik2 aje hari ni ye..

6 yang comei lotte:

Ain said... [Reply]

alolo....ciannya....

kalau nak buat kerja rumah camne agaknya ya....

rina tunggu isya tido dulu ke....

LYaFRINA said... [Reply]

rina..biasa r.. ujian tu.. d waktu2 kemuncak/genting tu..msti ada jer..
ke mu wk mde smpai si isya nangis ni?? kwang..kwang..kwang...

***asya pon g2 wei..kdg2 tu ok jer..tp time angin dia mari... nok pakai bju..nok mandi pon xleh..

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

kak ain> mmg kak, kalaunak wat keje kene kasi die tido dlu or kasi tgok katun..

lya> aku kekoh die, hehehe..takdelah, mmg pesen anak aku gitu doh lya wey..

***asya tamboh gok ke ngan papa die?

Suziey Ahmad said... [Reply]

hiks..still nmpk comel la..hehe

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

[-suziey-]> hehehe, thanks..cube kalau dah besa nanges macam tu, takde makne nak nmpk cumei dah, hehehehe..

mamaarifakeemaisy said... [Reply]

alolo..susah gak tu ye..takpe2x kecik2 wat perangai..besar sok..senangkan makayah ni..amin..^_^