~Pengikut Jaijina~

Friday, August 28, 2009

Kisah disebalik Hujan

Sejuknye di pagi hari Jumaat, penghulu segala hari..kat sini ujan lebat, Alhamdulillah..hujan rahmat kata orang tu..ditambah pulak dengan aircond kat opis neh lagilah bertambah sejuk..

Tapi ade kisah disebalik ujan lebat ni..

Selepas sahur pagi tadi aku macam biasa solat subuh..pada kebiasaanya pas aje solat aku akan landing atas katil untok sambung sesi tido..itulah aktiviti kami laki bini sementara nak bersiap-siap pei koje..

Pada kebiasaanya tepat kol 8am aku akan bangun dulu dan terus mandi dan terus bersiap-siap dan mekap segala..pehtu baru aku akan kejut hubby lak..turn dia lak bersiap-siap..

Tapi hari ni jadi luar biasa..skali aku bangkit kul 8.30am daaa (alamaaaaak)..ni kes terlajak tido sbb cuaca ujan dan tido tak hengat..ni mesti penah terjadi pada korang kan kan kan kan ? eleh tanak ngaku lak..

So motipnya punch card agak kemerahan sikit hari ini..ngehx5..



6 yang comei lotte:

sis_nita said... [Reply]

yerlaa dik.. kat sini pon ujan.. adoiyaiii.. amat malas nak bangun gi keje.. rasa2nyerr tadi mcm nak ponteng, tapi cuti nak kumpul wat rayerr laa kan..

alyyani said... [Reply]

kl ujan dr malam td. baju yg dijeur abis basah balik. malas nak alihkan. pg ni pun ujan lg. alya tak telajak tp wan yg tebabas abis. hehehe..

jaijina said... [Reply]

sis_nita: a`ahlahkan kak..rase macam nak cuti jek tadik..datang keje pon kpale tgh mamai lagik..

allya: penang pon mlm tadi da ujan lebat..samelah kain jemuran basah semula..

Azure said... [Reply]

kat sini hampir tiap² malam hujan. tu pasal bangun lambat sokmo..ngeh ngeh

jaijina said... [Reply]

hehehe, tulah pasal kan..seb baik tak terlajak sahur..

juliatie said... [Reply]

wah...bikin suspen je tajuk entry mu kali nih....ingtakan ape tadi...hik hik hik....kat sini plak panas dering2...sampai aku jadi tak larat...macam duk kat padang pasir lak....takpe,cobaan....selamat berpose...