~Pengikut Jaijina~

Monday, August 24, 2009

Oya dah selamat

alhamdulillah, Oya a.k.a ayu dah pon selamat bersalin..aku recieved sms dari ayu semalam (ahad)..dia telah selamat melahirkan bayi perempuan dengan seberat 3.25kg..dah dapat sepasang ko kan ayu..ayu selamat bersalin pada hari sabtu jam 6.55pm..

giliran ayu dah lepas, nnti giliran aku pulak (takotnye)..ape pon selamat lah ayu menjalani tempoh berpantang..semoga semuanya berjalan lancar ye..

nnti jgn lupe update gambar baby girl okeh..aku tak sabar nak nengok baby ko..nanti aku balik raye aku datang melawat ko ek..


4 yang comei lotte:

alyyani said... [Reply]

rina, oya da bersalin eh? wah, kua gak baby oya tu. ingat taknak kua sebab syiok dok dlm perut ibu dia. heheh.. alhamdulillah, sepasang dah anak oya... senang ke dia bersalin kali ni ek? jgn la mcm darwisy dulu. ngeri alya dengar. hehe.. turn rina lak lepas ni. ;)

sis_nita said... [Reply]

alhamdulillah.. :)

jaijina said... [Reply]

allya: a`ah, senang jekan oya salin..time rina nanti tak taulah camne, takot lak rasenye..

kak nita: amin..senang je kan kak..

miemiey said... [Reply]

aku daa tak sabor nk nengok oya ni..hehehe...alhamdulilah..ank ke 2 mmg senang kit rina...cam mie beranak kat umah yg ke 2 tu tak sempt g hospital...mi doakan rina mudah nk bersalin..pk positif daa laa semua wanita akn merasainya kan...jadi jgn pk ye rina..