~Pengikut Jaijina~

Wednesday, August 26, 2009

Lazy kah

Pe kene ngan aku nih? Malas semacam jek..mood nak wat keje cam hampeh, langsung takde..oohh, tulun kembalikan semangat yang hilang ini..

ape yang dalam kepala otak aku neh hanyalah pk waktu nak berbuka nanti.. “nak makan apelah nnti ek?” Oh tidakkk, pergi kau jauh2 perasaan ini..skang ni jam baru menunjukan pukul 3:10pm (lambat lagi tu azan maghrib)..

dari tadi dok melangok depan pc ni tapi dok ngadap internet, smpi dah naik mengantuk dah ni (mate macam kene gam, tak leh celik besau2)

huwargggg (menguap + sangap) macam nak zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....



2 yang comei lotte:

alyyani said... [Reply]

samala kita, baru pas sahur, da pk nak masak ape sahur esok. baru pas buka, dah pk nak beli ape buka nanti. heehhe...

jaijina said... [Reply]

hehehe, igt rine jek..allya larat ke berpuase tu?