~Pengikut Jaijina~

Monday, August 10, 2009

hangbag ku

wahhhhhh, tous handbag lah..hehehehe, jangan jelous ye kengkawan, aku baru je beli hanbag tau..brand tous gitu. (nada riak yang amat)..jgn ade yang panas hati yerk..

tak mahal pon aku beli just 3500 ajokr tapi rupiah lah..hahhhhhhhhh, jgn terpedaya ye uols, ni tiruan punye daaa..aku manelah mampu nak beli yang beriban-riban tuh..

aku beli cheap2 punye, 35 henget ajew..ni beg nak nak pakai untuk keje..beg yang lame dah kesian tahapnye..lagipon beg ni besau, gajah pon leh masuk..bukan ape, beg besau gini senang nak bawak bnyk barang, plak tu skang ni aku kene bawak buku klinik ke ulu ke ilir..senang kan..
yang ni baru Ori punye..aku mmg tak beli punye yang beriban2 gini..mau abis duit gaji aku karang..


7 yang comei lotte:

nurshah80 said... [Reply]

hehehehe tekojot den hehehe. cantik beg tu.... sekarang ni beli yg murah jer so bo beli byk2 ...

jaijina said... [Reply]

nur: betul tu nur, beli je yang murah2..skang ni bnyk sg tiruan smpi tak tau beza mane ori mane ciplak punye..bukan org tau pon kalau kite pakai yg murah kan..

nurshah80 said... [Reply]

yg penting org tak tanye pun ni ori ker? sekarang ni kalu org pakai bonia nur but bolayan jer hik hik hik jahatkan? oleh krn tak mampu beli so buat2 tak tahu je la

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said... [Reply]

erm.... beg brand tue nahal ekk..? jue noe tak baper pandai sangat la jenama beg mahall... hehehe..

ala.. bukan org tau kan..

jaijina said... [Reply]

nur: betul tu nur,kalau kite pki yg ori silap2 org ingat kite pakai yg ciplak punye

jue: kan jue, janji bergaya..murah takpe

jgn papa asal bergaya udahlah kan..

miemiey said... [Reply]

lawa beg..hehehe...ingt kan tadi 3500 sguh hehehe..ok rr tu nti boley bubuh pampers ank..hahaha...mi ada cuma satu je beg daa setahun pakai tapi masih baru..harga cuma 60 jerk...tapi yg best tul2 tahn lama,,,

jaijina said... [Reply]

mie: 3500 rupiah aje, heheheh..beg lame tu beli raye tahun lepas..tulah pakai pegi keje, tulah pakai kuar jejalan, dah lunyai dah..