~Pengikut Jaijina~

Friday, August 7, 2009

Safety First

memandangkan skang ni aku tengok dah ramai yang pakai mask ni aku pon nak pakai jugak..orang cakap tu untok keselamatan & langkah berjaga-jaga, syabas inspector Shab..skang ni kan H1N1 makin menjadi2, pulak tu ade je kes kematian tiap2 hari, takooooot akuu..

H1N1 ni pulak senang nak berjangkit terutama pada ibu2 mengandung macam aku kan, haruslah jage kesihatan terutama baby dalam perot ni..pulak tu kalau kat tempat keje akan selalu berjumpe dengan student, tah dorang dari mane bukan kite tau ye tak..

so utamakanlah keselamatan ye tuan2 dan puan2, malang tidak berbau..jagalah kebersihan diri..basuhlah tangan walau di mana ande berada, hehehehehehehe..macam iklan dah pulak kan.



4 yang comei lotte:

alyyani said... [Reply]

betul tu rina. virus ni senang menyerang pregnant woman dgn budak2. safety first ok! keluar kat public pakai tau..

nurshah80 said... [Reply]

betul betul betul..... sarung tangan jangan lupe pakai tau.... org asyik sibukkan pakai penutup mulut jer... bagi nur sarung tangan lagi penting cz kita tak tahu sebelum kita pegang sape yg sentuh dulu.

miemiey said... [Reply]

tul rina kita perlu ambik langkah berjaga2 sebelum terkena,,,takut h1n1 ni...

jaijina said... [Reply]

allya: kelaur mmg hubby soh pakai nak2 tempat yang crowded..org lain tgk semacam aje tapi lantak kan aje..

nur: betul tu nur, dari tanganlah virus2 ni bnyak merebak..

mie: takut betulkan..virus ni dah merebak dan makin berbahaya..