~Pengikut Jaijina~

Monday, August 10, 2009

my friend, Lina..

on friday @ 7:50pm i recieved sms from Isma..Isma is my ofice mate when i work in Kajang..

" Salam.saya nak bagi tahu lina everhome sedang kritikal di hospital kajang icu..kita doakan semoga lina kuat melawan penyakit yang sedang dihadapi"

once aku baca sms ni aku terus call isma..berderau darah aku bile bace sms ni..lina juga opis mate aku mase aku keje kat kajang dulu..isma bagitau yang paru2 lina ade infection..pada mulanya lina demam & batuk2..aku tak sure dah brape lama lina demam..tapi on monday tu lina suddenly tak sedarkan diri..so she admited to hospital by her husband..

currently lina was pragnent 7 month..ape yang paling menyedihkan bayi dalam kandunganya tidak dapat diselamtkan, al-fatihah buat bayi lina..semoga lina & family tabah atas kehilangan ini..

malam tu satu malam aku takleh tido pasal aku asyik teringat lina..pasal aku terkejut sgt & rase sedih sbb she axpecting her 1st baby..ape pon mungkin ini dugaan dariNya..dalam keadaan kritikal, hnya doa yang lina perlukan..


2 yang comei lotte:

A.I said... [Reply]

Allahuakhbar :(

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

kak ai: macam2 penyakit skang ni..takut nak gi tempat2 yg ramai org..