~Pengikut Jaijina~

Wednesday, August 26, 2009

Sahur Kami

Bulan2 pose ni saje je aku kan nak buat n3 pasal makan2 neh..biasalah, time bulan poselah pon igt pasal makan..terbayang2 ajekan makanan yang melambak2 kat bazaar (tak baek aku kan, igt makan lak dah..glupppp)

lupekan menu kat bazaar tu yek..Ini menu aku waktu sahur seblom subuh tadik..biasalah, dok berdua jek makan ajelah yang simple2..ape bahan2 yang ade kat dapur tu itulah yang hadoo..


Nasik goreng sempoi ni mmglah tak spesel pade korang tapi pade aku sgt spesel sbb dibuat oleh hubby aku..dialah yang gigih nak buat nasi goreng ni semalam..aku dah cakap takyah buat ehhh, dia nak buat jugak..


Pada aku makan ngan ayam goreng nipon dah syukur Alhamdulillah (padahal motip nak ngelat tanak masak)..bukan ngelat wokeh tapi semalam aku penat gilerrrr, badan aku flat habis..seb baek de chef tak bertauliah yang sudi menolong..(lambat lagi ke waktu nak berbuke ni?)


3 yang comei lotte:

sis_nita said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
sis_nita said... [Reply]

rajinnyerr cik hubyy tulun.. bertuah sungguh..

jaijina said... [Reply]

sis_nita: ade angin gak rajin die tu..semalam tah hape hangin dia rajin nak masak lak..