~Pengikut Jaijina~

Thursday, June 11, 2009

Transformasi yang berjaya

akhirnya, aku berjaya menukar henpon, ngehX3..semasa Nokia N73 aku buat hal, aku de memasang angan2 nak pakai Sony Ericson W901i, dan tercapai jua akhirnya..bukan pe teringin lak nak tukau angin nak merasa pakai hp slide lak..

rege kalau nak dibandingkan taklah semahal N73, so function mestilah kureng skit dari N73..aku ni bukanye jenis Hi-Tech punye orang so pakai hp simple pon tak pe, tapi pe yang penting 3G mesti mau ade..tapi satu jek, kalau N73 camera leh pegi sampai 3.2MP tapi W901i just 2.0MP camera..so gambo takan se clear cam henpon lame..

mule2 tu mmg sayang nak legokan N73 sbb dah terlalu bnyak jasanya..zaman2 bercinta & dok jauh2 dulu dielah penghubung antara aku & hubby, chewah..terkenang lak, MMS N73, 3G N73, call pon N73..SMS toksah cakaplah, berjuta2 lemon dah, hehehe..mangsa hentakan time perang ngan hubby dulu pon N73, hukhukhuk..

sebab tu aku turunkan N73 kepada adik aku..dia lak jenis Hi-Tech person dan tau nak mengodek Hp ni..henpon tu masalahnye just kene format jek dan after di format oleh pakar masalah pon terus ilang, hehehe..W901i ni aku beli hasil duit gaji aku sepenuhnya, tiada biayaan dari hubby mahupun pihak PaMa, hukhuk..



Transformasi dari ini kepada..........

..........yang ini


p/s: W901i seswai tuk Gal sbb Hp ni slim, I like..

0 yang comei lotte: