~Pengikut Jaijina~

Thursday, June 4, 2009

baru punye kasut..

Hik hik hik..hari ni aku pakai kasut baru..aku beli dah minggu lepas time aku survaye barang baby kat jusco (sale lah katakan)..aku mmg nak cari kasut yang full cover untuk dipakai ke opis..sbb cuaca lam opis tu sejuk kemain (aircond leh rase cam kat Eskimo)..sejak2 peknen ni kaki aku slalu je macam nak krem..

kasut yang lame lak tapak dah haus..penah skali tu aku nak tergelincir..sib baik sempat balancing..kalau tak leh tengoklah nangka bungkus tergolek, ngehX3..nangka bungkus tergolek takpe, ni baby lam pewot nti pening lak die..

Saksikanlah aksi fotogenik kaki aku ni..sesekali jadi model kasut kan, bile lagi..kalau de nmpak urat ijau dan kedut2 tu just abaikanlah ek (kaki org peknen kan, paham2 ajelah)..kan sedia maklum kedut2 tu tanda aku dah vateren, hukhukhuk (tau takpe)..



0 yang comei lotte: