~Pengikut Jaijina~

Monday, June 22, 2009

Khas Untuk Ayahku

seperti yang korang tahu last Sunday-21 Jun adalah hari bapa..so aku nak ucapkan selamat hari bapa untuk semua bapa2 diseluruh dunia..terutama sekali ucapan ni aku dedicated khas untuk ayah ku yang terchenta iaitu En.Haji Sulaiman bin Ahmad..

banyak pengorbanan yang telah ayah lakukan demi anak2..sampai bile2 pon kami adik beradik takan lupe jasa ayah pada kami..

ayah teristimewa dimata ku:

* walaupon ayah garang tapi dia sebenarnya penyanyang
* selalu mengutamakan anak2
* ambil berat terhadap keperluan anak2
* walaupon gile garang tapi sebenarnya ayah ni klakar orangye
* ayah tak kisah pasal wang hinggit janji anak2 dia dapat ape yang dihajati
* mendidik kami 6 beradik dengan didikan agama

itulah antara ciri2 yang aku rase rasa ayah ni sangat istimewa orangnya..kalau nak cite sume sampai kesudah tak abih ngehX3..oleh sbb aku tak dapat nak celebrate Hari Bapa ngan ayah ku, so hanye ucapan dari kejauhan yang dapat aku dedicate kat ayah ku..pagi2 ahad tu aku send MMS kat die..kiranya macam kad ucapan lah kan, hikhikhik..


"Selamat Hari Bapa Untuk Ayahku Iaitu En. Haji Sulaiman Bin Ahmad dan Tak Lupe Juge Untuk Ayah MertuaKu Iaitu En. Abdullah Bin Jusoh"


0 yang comei lotte: