~Pengikut Jaijina~

Thursday, June 18, 2009

6th month pregnancy

today im 6th month pregnant..erm, dah 6 bulan kandungan aku..syukur alhamdulillah, dan mintak dijauhkan perkara2 yang tidak diingini..kejap je mase berlalu, rasanya baru jek lagi mengalami alahan, hukhukhuk..

bile kandungan dah masuk 6 bulan ni perasaan tu rase macam2..kadang2 rase gumbira, takut ade & tak sabar nak jumpe orang baru pon ade gak..maybe itulah perasaan seorang ibu yang bakal melahirkan..

bersyukur pada Allah sbb aku dah bleh rase baby movement..hari2 aku bleh rase pergerakanya dalam perot..sometime my stomach like wave, hehehe..and sometimes, aku soh hubby rase perot aku nih..saat2 indah ini takan aku lupekan and baby kicking all the time, hehehe..
tapi kan, dah 3 orang cakap perot aku masih tak nampak lagi, hukhukhuk..camne tu? ape2 pon aku tak lupe berdoa supaya anak ini sentiasa selamat dan sihat sejahtera hendaknye, amin..


aksi2 yang wajib kene ado, ngehX3..

nampak tak perot ku kengkawan? hehehe..

0 yang comei lotte: