~Pengikut Jaijina~

Monday, June 29, 2009

Apakah?


apakah dan mengapakah? ape ek yang pakcik ni tgh buat? sengeh baik punyee nih..

ha tengok tu, finger lickung good baik punye nih..ermm, mari kite intai apakah yang sedang dilakukan oleh hubby aku nih..dok kat dapor sengsorang ni tah hapelah yang dia buat nih..tak leh jadi nih, mai kite terjah die..

owhh, tgk mengokak doyan ropenyer die, hehehehe..inilah aktiviti hubby & aku malam jumaat lepas makan..agak2 dah 2 bulan aku tak makan kat luar..lagipon aku mmg malas nak masak sebenonye, ngehx3..

time skang ni kan musim doyan..so melambak2 org jual doyan nih..murah lak tuh, selonggok 10hinggit jek..pegi sini doyan, pegi sini doyan..bak kate kiri kanan lah korang akan jmpe doyan..mane leh tahan beb, dah lame aku bernafsukan doyan nih, ngehX3..puas aku kecek hubby dan akhirnyaaa..


nyumx3, cedapnye..malam tu aku makan smbil menyanyi2 keriangan, lalalala "oh kome, doyan dah berbunga, lalalalal"..tapi aku tak makan bnyk sagt sbb takut pasan badan..sekadar nak melempiaskan nafsu makan doyan yang dah lame terpendam..


hehehehe, ni jelah yang tinggal..pas melantak doyan aku menyandar kekenyangan..tak hengat ape dah...

aku : erk, alhamdulillah..kenyang banget sih nih..
hubby : ishk, bau doyan lah mulut ayang nih..
aku : ishk abang ni, kan pas makan doyan mestilah bau doyan..tak kan bau srawberi lak..
hubby : iye tak iye jugak kan..

1 yang comei lotte:

jaijina said... [Reply]

bile lagi ek leh makan doyan nih..