~Pengikut Jaijina~

Wednesday, June 10, 2009

On da way balik Penang..

last entry aku ade cite pasal balik kampung..on da way tu ade satu view yang aku rase cun, tak taulah pade korunk kan..hubby aku cakap pon santek..balik ke Penang aku berkesempatan menyinggah jap kat Sungai Banding tu..macam biasalah aku dan kamera ku melaksanakan aksi2 menggedik, kuangx3..

macam biasalah, pas dah menggedik masti lapo punye..kat situ gerai makannye just ade 2 aje..so aku & hubby pilih yang paling dekat ngan kete..korunk tau ape yang aku makan, hubby & aku makan hati..

pasal ape korang tau, pasal tokey kedai tu punyelah bebal..ade ke customer dah duduk kat kedai dalam mase 5 minit takde sorang pun kuli batak die ke datan nak amik order, mau tak bebulu hati..dalam hati aku dah menyumpah2 sakan..iyerlah, bayangkan gerak dari umah mertua dalam kul 2ptg, sebiji nasi pon tak masuk lag dalam perot..waktu ketika itu dah nak hampir maghrib, mau tak melalak perot aku nih..

aku dengan hati yang panas terus aje blah..lain kali aku datang, takde ku heran nak makan kat kedai tu lagi..spoil aje mood aku..


interprame sudah semestinya, hikhikhik..

view yang mendamaikan, cewah..

tak sah kalau ini orang takde, mesti mau ade jugak..tapi hubby kalu amik gambo mesti die buat muke mogok..tak potogenik lak kalu post lam entry kan, huahuahua..


0 yang comei lotte: