~Pengikut Jaijina~

Thursday, June 11, 2009

1 lagi tempat bersejarah di Terengganu

hehehe, balik umah mertua baru ade mase nak jejalan..tu pon ari pagi ahad ade majlis bertandang kat umah mertua..family 2nang kepada kakak ipau aku datang from Dengkil..dorang datang nak bincang pasal kenduri kahwin bulan 10 ni..time kenduri tu nnti aku mybe dalam pantang (takleh le aku nak melaram)..

pas lunch tu hubby ajak aku pegi meronggeng..aku ape lagi pantang diajak laju je walaupon penat giler..aku tnye dia nak pegi mane, dia cakap ikut ajelah, aku set aje..dalam kete sekali lagi aku tanye dia nak bawak aku kemana, dia cakap nak bawak aku pegi tempat bersejarah..aku tanye lagi, temapt bersejarah ape? leh dia jawab tunggu & lihat..aku yang kebingungan + bengong pon ade terus tertanya2 dalam hati..

sampai aje kat satu tempat ni, barulah aku tau tempat tu..nilah tempat bersejarah yang baru kat KT..dah kecoh satu malaya org cakap pasal ni, kuar paper pon dah puas bace..


taraaa, nilah tempat nye........


nilah tempat bersejarah yang hubby aku cbok nak bagi aku nengok..tapi mmg iye pon sbb time aku pegi tu ramai orang yang amik gambo stadium runtuh ni..aku pon ape lagi, dah nengok org amik gambo aku pon nak amik gambo gak..

mahal pe stadium ni, kos nak bina saje hampir RM300 juta..baru setahun aje usia stadium ni..mane silapnya, ah! lu pikirlah sendiri..hehehehehe


0 yang comei lotte: