~Pengikut Jaijina~

Monday, June 1, 2009

Stock Clearance Sale

wah, ade sale lah skang ni..time to perabih duit, ngehx3..kalo korang pegi mane2 lah kan skang ni, mesti ade banner yang tertulis "sale"..mau terbuntang mate korang dibuatnye..

ni nak cite skit jualan murah gile babas kat anakku..anakku buat jualan perabih stok..kalau korang pegi, mmg rambang mate sbb baby garments mmg santek2 and yang paling penting ianya murah gile babas..aku ni sesaje lah nak ushar, tapi akhirnya aku terjebak, argh!!..iyerlahkan, kandungan aku baru 22 minggu..so awal lagi nak shopping barang baby pon..

tapi disebabkan aku rase inlah peluang skali lam seumur idup aku, aku just beli beberapa pasang baju tuk baby..iyerlahkan, tah bile lagi anakku nak buat sale murah2 macam ni lagi..mau tak murah, selai just 5hinggit ajew..aku dah ushar dah kat tempat lain, rege mmg takde tandingan kat anakku ni..antara baju yang aku beli ni rege antara 10-12 hengget jek..




yang ni lak aku beli tu new baby born kepada officemate aku..wife dia just delivered baby boy..kalau korang nak tau rege asal 46henggit..tapi pas diskaun dapat 27henggit jek..tak ke dinamakan murah gile babas..



0 yang comei lotte: