~Pengikut Jaijina~

Monday, June 22, 2009

Hubby tak cihat

hukhukhuk, kecian lak nengok hubby sejak 2,3 menjak ni..dia tak brape cihat & sakit tekak..maybe disebabkan perubahan cuaca skang ni panas melampau..

last friday hubby pegi klinik..cek punye cek ropenye anak tekak die dah terkena ulser..patutlah susah sgt die nak telan makanan..so balik dari klinik tu siap beli air kelapa lagi..the next morning tekak huby terasa makin pedih..nak makan pon seksa aku nengoknye, kene telan sket2..aku jadi emo + cedey lak bile nengok hubby macam tu..muke aku ni nampak aje kental tapi hati aku ciwek sebenarnya, hukhukhuk..

mau aku tak emosi bile tgk hubby monyok aje mukenye..nak bercakap pon payah nak dengo sore die..kalau tak kat umah tu riuh sore dia ajek..lagi baut aku cedey tu hubby just baring aje..bile dah tengok die macam tu aku sapukan minyak angin..tetibe lak air mate aku kuar mencurah2 takmo nak benti..aku pon cepat2 masuk toilet sebelom hubby terperasan..ginilah aku, emosi tak pasal2 sobX5..


0 yang comei lotte: