~Pengikut Jaijina~

Monday, June 22, 2009

Hari Ahad ku

erm, 2 days off mmg aku tak merayap kemane pon..maklumlah hubby tak cihat dan dia asyik terbaring jek..pas baring dia tido, puas tido die baring lak..so pepagi tu aku prepare brekfast, aku buatlah mee hon..tapi dia tak jamah langsung sbb tekak dia still sakit..sudahnya aku yang brekfast sorang2, sobx3..

dari aku meraung lagi tak pasal2 bek aku buat keje umah..so macam biasalah, ape lagi aktiviti suri rumah kalau tak mengemas umah kan..pas beres keje umah tetibe abg kepada hubby merangkap abang ipar aku roger, cakap yang dia on da way nak mai umah..fhew, sib baik umah dah clean & clear ko..

abang ipar aku datang ngan wife + anak die, Afiq..wife dia lak skang ni tgh sarat dengan 2nd baby and bakal bersalin bulan 7 nnti..aku lupe nak amik pic kalau tak bleh tgklah pewot kakak ipar aku yang beso macam belon tu, hehehe..adanya afiq hubby dah chear up skit aku nengok & lega rase hati ni..



nilah Afiq, anak buah ku..Afiq yang akan jadi abang..

pe yang aku suke, setiap kali kalau kakak ipar aku datang tak penah datang dengan tangan kosong..mesti ade bawak buah tangan & buah kaki, ngehx3..so semalam macam tau2 lak aku nak makan bende ni, dah lame aku teringin tau..kalau lalu depan kedai ni just pandang2 jeling2 jek..

yummy, nilah NASH donut..

rezeki ngko, jgan ditolak..sebiji donut hilang sudah sbb awal2 lagi kene rembat ngan afiq..


0 yang comei lotte: