~Pengikut Jaijina~

Wednesday, June 17, 2009

Story malam tadi

just nak story mory ngan korunk sket..hukhukhuk, malam tadi tengah baik punye nyenyak tido tetibe kaki aku terasa sakit yg amat..rope2nye kaki aku terkena serangan cramp..adusss, sakitnya..time tu tah pukul brape, aku pon tak sempat nak cek jam..

kejadian berlaku hampir 5 minit..tu pun dah cukup seksa buat aku menanggungnye..puas aku gerak hubby aku tapi die tetap bantai tido..adusss, terpaksalah aku urut sendiri..

sebelom ni aku penah kene waktu tengah syok tido malam..tapi ini pertama kalinya aku kene time pregnant..sakit kali ni lain macam lak..aku ingat nak off day lahkan, tapi sakit tu dah tak terasa sangat bile bangun pepagi..



gambar diatas tiada kene mengena ngan kejadian yang berlaku..aku saje je nak interprame wat tontonan umum, ngehx3..



0 yang comei lotte: