~Pengikut Jaijina~

Monday, June 29, 2009

Percobaan ku..

erm, ahad lepas hubby keje..macam biasalah, aku kat umah tinggal tercongok sorang2..sbb dah boring tahap otromen aku pon pk2 lah nak buat sesuatu yang kretif..pk punye pk aku teringin lak nak buat kuih peberet aku, iaitu onde onde buah melaka..buat menu di petang hari..

pas call hubby (isteri mithali kan, kenelah mintak izin dolu) aku pon kuarlah pegi kedai untuk mencari bahan2 nye..sampai je umah aku teruskan misi dan projek aku..sampai berpeloh2 aku menguli doh..memule tu takut gak kalau2 percubaan aku ni tak menjadi..tapi lastly, inilah hasilnya..bley tahan gak ler, ngehx3..




wah, mmg ade bakat terpendamlah aku ni..tak sangka plak kan, heheheh (puji diri sendiri nmpk)..

aku: sedap tak yang?

hubby: erm, isteri abg yang buat nestilah sedap..

aku: heheheh (kembang setaman)..pas ni lehlah ayang jual kat pasar ramadhan kan?

hubby: ekeleh, poyolah die ni..



1 yang comei lotte:

Intan Inn said... [Reply]

kueh favourite time bulan pose ni..hehhe sedap jer tgk