~Pengikut Jaijina~

Monday, May 4, 2009

Wat a borink day..

Hari ni aku takde cite yang menarik pon nak update lam blog..hari ni aku rase tak larat satu badan di tambah lak ngan fening2 lalat nih..pagi tadi aku pegi klinik cek pewot, tapi dukacitanye HB aku turun ar, 10.7..apelagi, berbakul2lah aku kene ngan nurse pg tadi (hampeh tul)..aku ni dah le payah makan ubat, ubat yag sedia ade pon sampai lebam aku nak makan, ni nak kasi lagi aku ubat..mmg jadi tukunlah ubat2 tu sume..
Oleh itu, aku rase cam sikit malas nak wat koje opis yang sedia menunggu tu..ditambah lak dengan cuaca hujan, lagilah mata aku terasa ingin layu aje..korang leh tgklah, tahap mane kemalasan yang melanda aku hari ni, huhuhuhu..(pengakuan berani mati)..ni kalo boss aku tgk ni, hancus aku..Shhhh!!!

Mak aih, cam kapal karam dah aku nengok..

Ginilah, rutin harian aku yang wajib kat opis..


Bile dah tahap malas tu, apelagi nilah koje aku berchating ler..yang heranye, bile aku chating tak lak rase malas..hampeh tulah aku ni kan..huahuahuahua!!!

0 yang comei lotte: