~Pengikut Jaijina~

Thursday, May 7, 2009

Tag Kahwin..

Inilah tag kedua aku..tag dari sape lagi kalo bukan dari Ayu..tag kali ni pasal kahwin, jom layannn..

Tag Tawen

Memula upload gambar kahwin yang paling korang gemari...


1. Nyatakan 4 sebab mengapa suka dengan gambar diatas..
a) nilah fasa bermulanya kehidupan baru aku..tanggungjawab sebagai isteri telah tersedia menunggu aku..
b) waktu nikan aku jadi raja, Raja Sehari, hehehehe..
c) menampakan kelainan pada wajah aku setelah di aute oleh mak andam..
d) aku rase cam ala2 puteri gitukan bile dah pakai bling2, huahuahua..



2. Bilakah tarikh pernikahan dan di mana?..
Tarikh yang bersejarah ini pada 28/11/2008 dan dengan rasminya kami disatukan..kami telah di nikahkan di umah aku sendiri pada jam 10pagi..



3. Tema..
Tema aku pada hari bersejarah ini ialah warne kuning..tema ni ialah tema yang dipilih sendiri oleh Pn. Jamilah iaitu Emak aku..kalo ikutkan aku, aku nak tema pink color..tapi ape leh buat, pelamin ni mak aku yang susah payah buat dan disponser oleh ayah aku, huhuhu..thanks ye mak & ayah..

4. Mengapa memilih si dia untuk dijadikan teman hidup..
Setelah 2 tahun lebih menyemai cinta, akhirnya kitaorg amik keputusan untuk kahwin..inilah yang dinamakn JODOH..

5. Nyatakan harapan dengan ikatan perkahwinan ini..
Terlalu banyak harapan kami dengan ikatan perkahwinan ini..cume skang ni, satu persatu harapan itu sedang kami usahkan..kami berharap, mahligai yang dibina ini akan kekal keakhirnya dan dikurniakan anak2 yang soleh dan solehah, INSYALLAH..

6. Tag 6 orang lain untuk buat tugasan ini..
huhuhuhu, aku ni baru je terjebak dengan dunia blog ni so tak ramai lagi kawan2 blog yang aku ade..aku bagi tag ni kat sape2 saje yang terbaca blog aku ni

Selesai sudah tag yang telah diberikan oleh Mek Ayu..anyway, thanks a lot..enjoylah bace tag ni ye kawan2..

0 yang comei lotte: