~Pengikut Jaijina~

Thursday, May 21, 2009

Tag Name Jopun

Ade tag lagi..tag Jopun ni datangnye dari Oya..kali ni pasal name Jopun..ape jadi ek bile name aku ni ditukau jadi name Jopun..mesti kedengaran agak buruk kan..mari same2 kite saksikan, ngehx3..

A-ka
F-lu
K-me
P-no
U-do
B-fu
G-ji
L-ta
Q-ke
V-ru
C-mi
H-ri
M-rin
R-shi
W-mei
D-te
I-ki
N-to
S-ari
X-na
E-ku
J-zu
O-mo
T-chi
Y-fu
Z-zi
Nama aku : Az Rina
Ka.Zi.Shi.Ko.To.Ka
Name Jepun aku : Kazi shikotoka
"ait, kotor ka?" awaitnye buruk name aku nih..takmolah aku name cenggini..
Name hubby aku : Ahmad Azlan
Ka.Ri.Rin.Ka.Te Ka.Zi.Ta.Ka.To
Name Jepon Hubby : Karirinkate Kazitakato
"ait, mao makan kari ka?" huahuahua, bebelit lah lidah aku nak nyebutnye..
Syukurnye mak & ayah aku bagi name yang indah kat aku..

aku dedicate kan tag ni pada sape2 saje yang ade nyinggah blog aku ni..selamat mencoba yerk..



0 yang comei lotte: