~Pengikut Jaijina~

Tuesday, May 26, 2009

Semangat Koje yang Ilang..

wah, gitu lah tajuk entry aku hari ni..mmg ilang semangat nak buat kije ari ni..meh nak story sket, kije aku arini ni data entry thru online..skang ni kan canggih, sume data entry pkai on9 jew kan..mmg ari ni aku dah set & semangat tahap dewa nak wat keje nih..tengah2 dok menaip tu, tetibe lak hang..bukan PC aku yang hang, tp thru on9 tu yang hang..aku keep on try lah kan dengan mengentry data tu, kot2 manelah tau aku yang tersalah tekan kan.. dah cube banyak kali tapi tak leh nak continue gak..terus meter tahap kerajinan aku merundum dengan automatik, huahuahua..pas lunch tadik aku try skali lagi, pon tak leh gak, hangin tul camni lah..keje aku makin bertambah lah nampaknye esok..banyak keje yang pending, wargh!!
dah jadi gini, satu keje ape pon hampeh..dahlah aku dok melanguk je satu hari kat opis..datang lak sikap M yang tahap gaban, lagik ler..tak dapek den nak nolongnye eh..
Tension..Tension..Tension..



0 yang comei lotte: