~Pengikut Jaijina~

Friday, May 15, 2009

Huhuhu, aku kena lagik..

Kene ape ek? ha, jgn lak pk bukan2 k..ni bukan kene no ekor ke hape, aku kene gigit lagi..ngan sape lagi kalo bukan carlie..kali ni kene kat bawah mate lak..tapi sib baik kali ni kene skit aje..parut yang dlu lom ilang lagi, dah kene lak yang lain..
ni yang aku bengang ni, banyak lagi tmpt yg die leh lending, tang muke aku ni gak yang jadi sasaran..
bangun pagi semalam aku dah rase pedih2 da, aku ingat gigitan nyamuk..aku pon wat dono ajelah..ni bangun pagi ni aku tgk da merah2..hubby aku pon pasan..tak tau dah nak buat camne lagik dah, asyik2 aku aje yg kene, hubby aku jarang lak kene gigit..aku slalu cakap ngan hubby aku mybe aku ni darah manis tak, tu sebab aku slalu kene gigit ngan natang tu..bleh ke die cakap aku ni poyo, huahuahuahua..


' aduh! sakit mate ku ini..'

0 yang comei lotte: