~Pengikut Jaijina~

Friday, May 29, 2009

takde mende pon

Salam Jumaat sume..sejak 2 menjak ni aku takdek story nak di hapdate lam blog..maybe kemalasan juge puncanye, kuangX3..cuti skolah dah mule lah wei..Well, Happy school holiday tuk adik2 aku..sonoklah korangkan, bley cuti lelame..akak jugak yang kene kojo, sobX3..

Cite pasal cuti skloah nikan, mulenye parent aku dari Tengganu nak datang Penang..tapi disebabkan adik aku yang 2 org tu ade kelas tambahan plak dah..so dorang terpaksa tunda ke minggu depan..almaklumlah, 2org adik aku tu akan amik SPM & PMR taun ni..cayokx2 Bro..

kalau dorang datang ti, aku ingat nak menggetik gi belah pulau..dah jadi gini terpaksalah aku lupekan hasrat murni aku ni, heheh..bukan senag tau nak ajak hubby aku pegi jejalan ni..kemain payah kalau aku ajak pegi dating cam dolu2 tu..ade je bagi alasan..

well hari ni jumaat kan, so maknenye esok & luse aku cuti, yabeda bedu..selamat cuti untuk diri aku, kwangX3..blog aku akan berabuk tuk 2 hari ni..Adios..


0 yang comei lotte: